söndag 8 januari 2012

Projekt Elsas rum























Första projektet i huset blev Elsas och Astrids rum. Elsas rum var det ända med plastmatta och gräslig tapet så här började vi riva med en gång. Där var dessutom en gå in garderob som vi rev bort. Resultatet blev ett hål mellan tjejernas rum som ni senare får se vad det ska bli av. Här har ni lite före bilder.

Tyvärr har vi inte haft någon kamera mer än våra mobiler i början så därför är kvalitén inte så bra på bilderna. De blir bättre!

Fortsättning följer...

1 kommentar:

  1. Åh Anna, det är så roligt att få se era projekt! Gården ser hur mysig ut som helst och jag är så glad för din skull! Jag vet att detta betyder mycket för dig och det är roligt när någon som man tycker om förverkligar en dröm! Det kliar i mina fingrar när jag ser tråkiga tapeter och plastmattor! Jag vill hjälpa till! Henrik och jag har börjat titta på billigare hus med lägre standard än det vi har nu. Huset är ju byggt 2006 så det är inte mycket att göra...Men vi har nog varken tid eller ork för ett större projekt, just nu. Jag beundrar er som vågar och satsar på något ni verkligen vill! Massor av kramar från Malutta!

    SvaraRadera