måndag 28 januari 2013

Mössor, mössor, mössor och en hemlis


Tack vare min sjukskrivning och en god vän så har jag fastnat för att virka. Det blev räddningen när jag bara var hemma och inte fick röra mig under slutet av min graviditet. Nu har jag snart försett hela min släkt med mössor och fler blir det.

Här är mössan som jag fick beställning på senast. Alla blir olika och individuella på nått sätt. Denna är gjord i crèmevit med blommor i mörk lila, rosa och vit. På sidan av mössan har jag dessutom broderat in flickans namn som ska ha mössan.



Finns det intresse av att beställa en mössa är man varmt välkommen! Kontakta mig i så fall på mail: info@boosgard.se

Inom en snar framtid så kommer man dessutom kunna köpa mina mössor på www.boosgard.se

Det är kanske något som jag inte har berättat om helt öppet men nu börjar det bli dags att avslöja min lilla hemlighet och min dröm som jag ruvat på ett tag. Jag är på gång att starta en webbutik med inredning, en blandning av saker som är unikt sammansatt av mig. Mer om detta kommer senare så håll utkik ;)

Hoppas ni alla får en bra start på veckan!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar