måndag 11 mars 2013

I väntans tider...

Brödpensel, degskrapa och grytlappar från Iris hantverk som kommer att säljas i  min webbutik.

Alla produkter är beställda till webbutiken och nu är det bara att vänta. En leverans har kommit med produkter från Iris hantverk, bland annat brödpenslar och diskborstar som är handgjorda av synskadade, grytlappar i lin/bomull och vackra degskrapor.

Fler produkter som kommer in är underbara koppar av Anna keramik, vackra textilier från Linum, krukor i återvunnet material från Unik design mm.

Självklart kommer jag även att sälja mina egenproducerade saker i min webbutik.

Nu längtar jag så till att kunna skriva att jag är igång men avvaktar lite till så jag hinner få in lite fler produkter.

Den som väntar på nått gott...

Kram kram
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar