måndag 26 augusti 2013

Vackra sensommar!



Jodå, här är jag och jag har inte försvunnit. Semestern tog slut och vardagen tog vid. Det har varit en av mina bästa somrar någonsin. Inte för att det har hänt något speciellt utan för att jag har fått vara med min älskade familj hemma på mitt favorit ställe, Boos gård, hela sommaren. Vi har verkligen njutit av dagarna, badat, grejat, renoverat och njutit av varandra.

Jo, förresten, en speciell sak har hänt denna sommar, min älskade bror fick sin fantastiskt vackra L och vi fick vara med på en grymt rolig fest. Kärleken är det största!

I höst kommer jag att hålla öppet en helg i månaden i min lilla butik så för alla er som har vägarna förbi Boos gård, Norra bro 380 i Örebro är hjärtligt välkomna. Jag kommer att hålla öppet mellan kl. 11-15.

Helgerna som jag har öppet är:
14-15/9
19-20/10
16-17/11
7-8/12 (troligtvis kommer jag ha öppet fler helger i december)

Kan du inte då utan vill komma någon annan dag är det bara att höra av sig till mig.

I morgon kommer jag visa min smarta (tycker jag) lösning på familjekalender, missa inte det ;)

Kram och god kväll!
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar