tisdag 23 april 2013

Dags för mat!


Vi har i många år nu kört på Ikeas bastallrikar i vitt. Praktiskt när man har barn då man inte behöver vara så rädd om dem. Men hur kul är det egentligen?! Jag har länge längtat efter att få ha lite finare servis då jag tycker att mat ser trevligare och mer aptitretande ut när man serverar det på fina tallrikar. Jag har länge spanat in Swedish grace från Rörstrand som jag tycker är tidlös, vackert och enkel.


Då de kostar en del får jag samla ett tag, men det gör inget. Väntar man på nått fint kan man vänta ett litet tag i alla fall ;)



I vad serverar man då barnmat till den bästa man har. Jo, såklart i en vacker liten skål! Idag har det bjudits på Pasta bolognese :) Mmmmmm!!!

Min fina Ingrid!

God eftermiddag!
Kram Anna

1 kommentar:

  1. Tips, på höganäs outlet finns swedish grace i lite olika färger. Du kan ju kolla in det om ni är i Skåne i sommar. Kram

    SvaraRadera