tisdag 30 april 2013

Kalasförberedelser!!!

Handduk Farmor från Linum finns i min butik.

Idag är det slutspurten för vårt födelsedagsrace. Här ska bakas tårta och inhandlas det sista födelsedagspresenterna. Det är minsann inte speciellt enkelt att köpa presenter till en 4-åring som har en storasyster som har allt och som mellantjejen får ärva. Dessutom önskar hon sig inte något speciellt heller. Har ni några idéer??? Jag tar tacksamt emot alla förslag.

Idag är det dessutom sista dagen på öppningserbjudandet!!! Gå in och kika på


Beställer du idag får du 20% på hela köpet. Observera bara att jag mailar ut den korrekta summan du ska betala i efterhand!!!

Hoppas att ni alla får en härlig valborgsmässoafton!!!
Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Hej! Fin blogg du har! Glad att jag hittat hit :)

    Trevlig Valborg!
    Och tack för hälsningen hos mig : )

    /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ha en fin Valborg
    Stor kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det gick bra med födelsedagsförberedelserna (långt ord).

    Ha en bra dag!
    L-L

    SvaraRadera