måndag 15 april 2013

Vakna nätter = ruckad!

Tekopp från Anna keramik i min butik www.boosgard.se

Jag tar en liten stund för mig själv, en kopp te och lite datortid. Otroligt skönt!!! Små ögonblick som inte finns så många av i en tre barns mammas liv ;)

I helgen gjorde vi en riktig ruckad här hemma. Allt började med att Ingrid inte vill sova om nätterna. Efter samtal med BVC kom vi fram till att hon behöver ett eget rum. Detta utlösande faktum gjorde att kontoret flyttade in på Ingrids gamla plats, Ingrid in på kontoret/gästrummet som nu är hennes rum/gästrum. Efter en helg sover hon bättre än någonsin och vi med :)
 
Mitt i allt detta flyttande så flyttade jag även ut min butik till uthuset. Skönt att slippa ha alla kartonger och saker i hela huset.

Zinkburkar från Granit

Ingen har väl missat min förkärlek för snygg förvaring. Skulle kunna ha hur mycket som helst. Här är två av mina favoriter. Jag har även fantastisk förvaring i min webbutik, en korg i flätad bambu och även trådkorgar i fil de fer, http://www.boosgard.se/forvaring/.


Korg från House doctor, anteckningsböcker från Ikea 

Det blev faktiskt väldigt mysigt tycker jag. Nu återstår bara att fixa i ordning Ingrids rum, måla väggarna, taket och golvet. Men det får vänta till sommaren eller hösten.


Gammalt skrivbord från auktion i Nora.


Njut nu av att våren börjar göra sig till känna. Det ska jag göra!!!

Kram Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar