lördag 27 april 2013

Trädgårdstjänst!

Emmafåtölj.

Idag har det inte blivit mycket sittande och speciellt inte i den här fåtöljen. Dagen har bjudit på ett fantastiskt väder med sol och värme. Trädgårdsarbete och upprensning har stått på schemat. En rejäl tippenrunda har det blivit efter allt rivande här hemma och några varv med ris och trädgårdsavfall. Skönt!!! Tur att mina fantastiska föräldrar har varit här och hjälpt oss. De är guld värda!!!

Jag har däremot mest arbetat med min lilla gårdsbutik. En dröm jag haft i väldigt många år och nu är det verklighet. Jag är så otroligt tacksam för alla er som har trott på mig och som handlat av mig.

I morgon finns möjlighet för dig som kan och vill att komma hit till Boos gård och titta in i min lilla butik. Jag håller dörrarna öppna mellan 12-15. Boos gård ligger på Norra bro 380. Fram till och med 30 april har jag dessutom ett öppningserbjudande20% på hela köpet.

Välkomna!!!

Kram och god lördagskväll!
Anna

6 kommentarer:

  1. Vad härligt att du har en egen butik, grattis till att du vågar satsa och tror på dig själv = ). Jag har ju själv gått den vägen och det är jättekul!

    Kram L-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste våga annars vet man ju inte hur det går. Det är så spännande!!! Jag har faktiskt följt dig ganska länge och du är verkligen en av mina inspirationskällor.

      Lycka till själv! Tycker verkligen att dina bilder är fantastiska!

      Kram Anna

      Radera
  2. Så kul Anna!! Önskar vi bott närmare så att vi kunde titta in! Stora kramar från Linda m familj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda!!!

      Nästa gång ni kommer hit så får ni spana in butiken ;) Hoppas vi ses snart!!!

      Massor med kramar till er!

      Radera
  3. Heisan
    Sååå spennende med gårdsbutikk! Masse lykke til! Jeg har vært innom slike på gjennomreise i Danamrk og det er så koselig.
    Tusen takk for fine ord på bloggen min og glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för värmande ord!!!

      Hoppas du får en härlig vecka!

      Kram Anna

      Radera