tisdag 21 maj 2013

Annons och morsdagstips!


Min älskade man har hjälpt mig att knåpa ihop en riktigt fin annons som kommer ut i Lantliv den 25/6. Är det något jag verkligen skulle vilja lära mig är det att arbeta mer med photoshop och illustrator men just nu är det mitt sämsta. Tur då att jag har en så fantastiskt duktig man som är superbra på just det.

Men det är kanske just det som är riktigt bra i ett förhållande, att man kompletterar varandra. Alla kan vi inte kunna allt och då måste det ju vara det bästa när man är bra på olika saker för då klarar man det mesta. Kanske inte så konstigt att vi firar 19 år tillsammans i morgon och förlovade i 16 år. Hjälp va länge!!! Jag älskar verkligen min man mer och mer för varje dag som går!



Här kommer även lite tips på morsdagspresenter från min webbutik, www.boosgard.se

Det finns riktigt fina krukor i både brunt och vitt från Oohh-kollektionen i återvunnet material. Det är alltid uppskattat att få en fin blomma i en fin kruka! I Oohh-kollektionen av återvunnet latex finns även denna fina lilla ljuslykta. Eller kanske en vacker kopp från Anna keramik att kunna avnjuta det goda kaffet/teet i på morsdagsfikan. Avslutningsvis kan jag varmt rekommendera Linums otroligt fina och sköna kuddvar. Mer finns i butiken så gå gärna in och kika! Bor du i Örebrotrakten går det utmärkt att hämta dina varor då jag kommer att vara hemma hela helgen.

Hoppas att ni alla får en härlig tisdagskväll!
Kram Anna


1 kommentar:

  1. Oj oj, vad tiden går! Ni är så fina ihop, och jag minns er även för 19 år sedan :-)
    Stora kramar till er

    SvaraRadera