lördag 25 maj 2013

Konst på hög!

För alla er som vill vore det roligt om ni skrev en liten kommentar, lämnade ett litet spår, och berättade om vem ni är och vad ni uppskattar att läsa om här på bloggen.

Idag har vi haft en helt underbar dag på Kvarntorpshögen. Massor med häftiga konstverk! Vi firade mors dag en dag i förväg eftersom vi har barnens farmor på besök. Efter "Konst på hög" åkte vi och fikade i Kumla. När vi sedan kom hem "mojade" vi i trädgården, som min man brukar säga. Vi röjde i trädgårdslandet så det blev riktigt fint och klippte vår äng (fd. gräsmatta som nu blev till en gräsmatta igen). En härlig dag helt enkelt!!!


I morgon på mors dag så har jag öppet i min lilla butik för alla er som har lust och kanske är ute på en liten tur. Om du vill veta var jag finns kan du gå in i webbutiken så finns det där, www.boosgard.se

Välkomna mellan 12-15!

4 kommentarer:

  1. Hejhopp!

    Jag är inne och läser! Hälsa Magnus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Carolin!

      Va roligt!!! Jag läser din blogg med! Skoj att se allt roligt ni gör.
      Hälsa Niklas!

      Kram Anna

      Radera
  2. Hej hej!

    Jag är här och spanar allt som oftast - gillar alla fina bilder och att se hur du och familjen har det.

    Stora kramar från Lund
    Linda m familj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är gott att veta! Kul att du gillar bilderna Linda! Spanar då och då in hos er med så man inte missar för mycket, händer ju så otroligt mycket hela tiden med våra kottar.

      Massor med kramar till dig och hela din flock!

      Radera