måndag 2 september 2013

Höströj!


Här har det nu i två veckors tid pågått ett riktigt höströj. Alla fönster är nu putsade och det innebär inte en liten insats kan jag intyga. 23 fönster har vi med 4 sidor vardera och då är de flesta fönster tvådelade så det innebär nästan det dubbla. Ja, många var det iaf att putsa men nu är det gjort och jag njuter verkligen av utsikten.

När jag sedan har städat överallt då måste jag piffa lite. Så i lilla hallen blev det gardiner av kökshanddukar, Linums Farmor i blått från min butik, och små vita trähjärtan. Känns lite mer ombonat som det ska vara nu på hösten, tycker jag.

Nu när hela huset är städat så får jag helt plötsligt för mig att jag ska rensa överallt också så nu har jag gått igenom allas garderober och är starkt på väg in i vår gåingarderob där nere där vi har all sorts förvaring. Ska bara till Ikea först och inhandla lådor och boxar ;)


Hoppas att ni alla njuter av vår vackra höst som sakta smyger sig på och omger oss av dess otroliga färger.

Kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar