torsdag 12 september 2013

Ljuset!


Jag fascineras av det vackra ljus som har varit varje morgon. På något vis känns det som om ljuset välkomnar dagen. Man kan nästan känna att det är kallare på morgonen bara genom att se ljuset och all daggen.

Trädgårdslandet har gjort sitt för i år och börjar gå in i sin vintervila. En rogivande syn tycker jag. Men vissa blommor klamrar sig krampaktikt fast och blommar ända in i det sista.


Varje vardagsmorgon går jag, Elsa och Ingrid till bussen och varje morgon möts vi av en fantastisk värld av spindelnät. Daggen gör så att spindelnäten visar upp sin allra vackraste sida. Vilka konstverk de gör våra spindlar! Lika imponerad av deras nät lika stor fobi har jag för dessa djur. 

  
I helgen har jag öppet för första gången i höst i min lilla butik. 
Till alla er som kommer bjuder jag på hemlagad äppeldricka och små äppelcupcakes. 
Varmt välkomna lördag och söndag mellan kl. 11-15!

Kram Anna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar