fredag 6 september 2013

Livet!

Tapet från Pip studio.

Sitter här och förundras över hur livet förändras så fort. Det var inte längesedan jag hade en liten go tjej med bebis lår och goa bebiskinder. Nu har jag tre tjejer och den lilla bebisen med myskinder går nu i ettan och är en klok, omtänksam och fin tjej. Hon kräver egen tid, eget utrymme och samtidigt ett knä att krypa upp i. Älskade dotter!

Ett av hennes favoritställen att vara är vid sitt skrivbord. Där lyssnar hon på cd-spelaren, ritar, läser eller bygger med Lego. Jag älskar att se hennes kreativa sida hon har så otroligt mycket fantasi.

Nu längtar jag efter att hon ska komma hem med skolbussen, kasta sin väska på verandan och plocka lite äpple att knapra på. För så gör min Elsa!

Hoppas att ni alla får en härlig fredag!
Kram Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar