onsdag 16 oktober 2013

Fundringar!



Avsaknaden av energi, lust och ork kom med hösten. Men mest tror jag det är allt som har hänt i vårt liv som har stulit min ork. Detta året har verkligen satt mig på prov. Så nu börjar jag verkligen längta efter att julen ska komma med värme, gemenskap, härliga dofter och en tid tillsammans med min familj. En lugn och skön jul helt enkelt med mycket kärlek.

Vi satte verkligen fart med vår renovering i våras men den kom liksom av sig. Jag skulle så gärna vilja bli klar med det sista så jag kunde visa er hur fint det har blivit. Vi har i alla fall satt som mål att det ska vara klart till årsskiftet så då kanske det kommer lite bilder på hur det blev :) Tills dess får ni hålla tillgodo med bilder på lite av varje.

Även tiden och orken som jag så gärna skulle vilja lägga på mitt företag har försvunnit. Något som jag sörjer otroligt mycket. Men jag harvar på med mitt lilla företag och tar varje steg i sänder. Det gör inget om det tar tid. Jag slutar aldrig att drömma och arbeta mot mina drömmar.


Till helgen kommer jag att öppet igen i butiken. Så för alla er som har tid och lust så är ni hjärtligt välkomna. Lördag och söndag mellan kl.11-15. Varmt välkomna!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar