torsdag 10 oktober 2013

Ingrid 1 år!!!


Jag må hon leva, jag må hon leva...

Idag har vår älskade Ingrid funnits hos oss i ett år och vi är så evigt tacksamma över att ha fått möta denna ljuvliga lilla unge. Hon bjuder på många skratt, livsglädje och mycket tjurighet. Hon är min pingla!!!


Alla mina fantastiska tjejer bakom alla spännande paket. Dessa fina flickor är mitt allt och jag älskar dem över allt annat. Livet!!!


När man har en syster som är världsbäst på att baka tårta (tycker jag) och som har lärt mig några av hennes trix så kan till och med jag få till en så här fin tårta. Känner mig lite stolt :)

Nu sover min lilla prinsessa som från nu inte är min bebis längre. Jaja, snart får jag nog snusa på en liten bebis om jag har tur ;)

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar