tisdag 22 oktober 2013

Höstfint!


Just nu har jag väldigt lite framme. Känner för det lite mer avskalade så här innan alla juldekorationer ska fram. Istället för nya blommor efter sommarens pelargonior så dekorerar jag med lite höstlöv. Hösten har så otroligt vackra färger tycker jag och denna hösten i synnerhet. Som här har jag lagt lite vackra lönnlöv i en glascylinder. Enkelt och vackert!


Idag står det städning på programmet. Jag har verkligen inte orkat att ta tag i det på hur länge som helst och nu står jag verkligen inte ut. Förutom det så känner jag för att baka. Kanelbullar!!! Ja, vi får se. För själv ska jag inte äta några bullar så det skulle vara för min familjs skull i så fall ;)


Måste också visa denna vackra lilla skål som min pappa har gjort. Min bror gifte sig i somras och då drejade min pappa en ringskål till dem. Han gjorde några olika så de kunde välja vilken de tyckte var finast. Några blev över och då fick jag en av dem. Inuti är det ett hjärta instansat. Otroligt vacker tycker jag!

Ha en härlig dag i höstrusket! Här eldas det vill jag lova :)
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar